Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana, kas dibināts 1985. gadā, pateicoties divu tās dibinātāju Domenico Dolce un Stefano Gabbana radošumam, ir viens no vadošajiem starptautiskajiem uzņēmumiem luksusa preču nozarē, kas gadu gaitā ir piedzīvojis nepārtrauktu izaugsmi, kļūstot par atzītu un ietekmīgu uzņēmumu luksusa klases zīmolu pasaulē. Zīmols dzimis ar stilu, kas pauž jaunas elegances formas, prezentējot sevi kā modernā klasicisma pārstāvi ar stingru fokusu un jutekliskumu.

Zīmola DNS balstīts trīs pamatelementos- izcilas drēbnieka prasmes, kas ir Domenico Dolce un Stefano Gabbana radītais pamats un to raksturo meistarība, kas izteikta, pievēršot īpašu uzmanību rokām darinātām detaļām un apdarei; jutekliskums– sieviešu un vīriešu attieksme pret pavedinošu un pārliecinātu stilu; Sicīlija– zīmola izcelsme, kas ir klātesoša katrā itāļu tradicionālo kodu interpretācijā. Vidusjūras māksla un kultūra – tā pārstāv kaislību, vitalitāti, garu un dzīves baudīšanu.